2012. április 22., vasárnap

Állapot felmérés..

2011 05 21

Megkezdődött az állapot feltárás első fázisa.Kiszedtük a hátsó ülést meg az oldal kárpitokat. Ezek le is lettek mosva.
2011 05 22

Kiszedtük az üléseket, megtaláltuk az egyik külső tükröt,Ja és ki szedtük a kárpitok egy részét. No meg feltártuk mennyire rohad. De szerencsére nem túl vészes. Bár a küszöböket szét majd szedni.. meg az egész autót :)


2011 05 23

Az első indítási probák. Motor átforgott gyertya nélkül de gyertyával bikázva nem nagyon akart beindulni.
Enyhe füst szállt fel az önindítóból aminek nagyon nem örültem valószínű besült mert már forgatni se akar :)

2011 05 27

Leszedtem a jobb hátsó kereket meg a fékdobot amit alig bírtam lekalapálni...
Ezután kiszedtem a tankot meg a pótkerék tartót majd levakargattam spaklival a futóműről a rozsdás poros trutyit. Ezt követte egy jó alapos brigéciolos beáztatás amit krompresszorral prolsztottam rá. Ezt hagytam állni egy ideig majd magasnyomású mosóval lemostam az első csomagtartót meg a komplett futóművet. Egész szép lett.

2011 05 28

A tegnap kiszedett tankot és pótkerék tartót lepucoltam fémtisztára a mai napon beszerzett spéci cuccokkal :) Közben ami megtisztult alkatrész azt a Roli lekezelte rozsda maróval. Kicsit érdekesen néztem amikor a tank tisztításakor egy tűhegynyi lyukkal találtam magam szembe. De nem estem kétségbe mert a neten nézegettem már jónéhány autó felújításos képet és ott láttam már cifrábbakat is...






2011 06 02

Ma elkezdtük kifejteni a kábel köteget a Barnival meg leszedtük a lámpákat.

2011 06 03

Kábelköteg kifejtése, karosszéria elem lebontása (sárvédők körbe) majd csodálkozás a rozsda láttán ... van rajta mit javítani. 
Az "A" oszlop csere meg a hátulján is van mit csinálni szóval lesz vele meló rendesen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése